Hitel, ingatlan, mobil, autó

2008.12.31. 17:59 B.W.M.

Amióta elkezdtem keresőoptimalizálással foglalkozni, gyakran szoktam nézegetni, hogy milyen típusú oldalak azok, amelyek népszerűek a neten. Jelen esetben ezt most úgy értem, hogy ha arra adnám a fejem, hogy reklámbevételekre (pl. Google dSense) szeretnék szert tenni (komolyabb összegre gondolok itt, nem félévente néhány ezer forintra , akkor milyen oldalt lenne érdemes készíteni. Hogy ezt a kiváncsiságomat enyhítsem, gondoltam egyet és úgydöntöttem utánanézek. Kiválasztottam négy kulcsszót, emlyekről úgy gondoltam, hogy talán ezek azok, amelyekre sokan kereshetnek: ingatlan, hitel, autó és mobil, majd ezeket megnéztem közelebbről, hogy mennyire lenne nehéz feladat, ha egy oldalt erre szeretnék optimalizálni. Itt optimalizálás alatt azt értem, hogy 1.-2. oldal környékére kerüljön legalább a Google találati listájában.

Ha azt nézem, hogy melyik szóra mennyire sokan keresnek rá, akkor az látszik, hogy ingatlan, használt autó, hitel, autó, mobil a sorrend. Az első az ingatlan, ami 90.000 körüli keresési számmal rendelkezik, míg  a listában utolsó mobil-ra is keresnek cirka 14.000x egy hónapban.

A következő vizsgálat a google-ben szereplő magyar nyelvű oldalak számát nézi. Itt a mobil (20.000.000+), autó (13.000.000+), ingatlan (12.000.000+), használt autó (4.000.000+), hitel (4.000.000+). A zárójelben megadott számok azt jelentik, hogy a Google hány találatot dob az adott kulcsszóra a magyar nyelvű találatok között.

Összességében arra jutottam, hogy ez bizony jelentős feladat. Hatalmas a konkurencia és erős is. Mivel egyik téma sem tekinthető a hobbimnak, márpedig ehhez több érdeklődés kéne, mint amennyi nekem van, addig kihagyom.

De talán majd egyszer, ha nagyon ráérek.... :-)

Egyébként B.Ú.É.K. mindenkinek!

üdv,
WebMester

Szólj hozzá!

Címkék: mobil ingatlan autó hitel

A bejegyzés trackback címe:

https://szakkozepiskola.blog.hu/api/trackback/id/tr40850682

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Bláthy WebMester Blog - Érettségi, felvételi

Ez a Bláthy Ottó Titusz Informatikai Szakközépiskola és Gimnázium WebMesterének blogja, ahol a honlapot érintő fejlesztésekről, módosításokról irogat mindig a fejlesztő.. Érettségi tételek, érettségi, felvételi.

Friss topikok

Partner oldalak

Google PageRank

süti beállítások módosítása